We proberen je altijd zo snel mogelijk te helpen. Heb je vragen, stel ze gerust door middel van het onderstaande formulier.

Veelgestelde vragen 

Hieronder volgt een overzicht van de meest gestelde vragen

  • Ik maak me  zorgen over de coronacrisis. Komen de JubiAudio Wireless Earbuds uit China of uit een ander coronagebied? 
    Het product wordt geproduceerd bij onze leverancier in China. Wij hebben echter een grote voorraad in Nederland. Deze voorraad was er al ruim voor de corona uitbraak. Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat het virus wordt verspreid via het product. Bovendien worden alle producten uit voorzorg gedesinfecteerd en wij dragen handschoenen. 

  • Leveren jullie nog producten tijdens de coronacrisis?
    Wij leveren nog steeds.
  • Hoe kan ik de batterijstatus van mijn oplaadcase checken?
    Bij het opladen van de oplaadcase gaat er een lampje branden. Dit lampje brandt ook als u uw JubiAudio Earbuds uit de case haalt. Dit lampje knippert binnen een bepaalde tijd. Hoe vaker het lampje knippert binnen deze tijd, hoe voller de batterij van de oplaadcase is. 
    1 keer knipperen = batterij is opgeladen tussen de 0% -25%
    2 keer knipperen = batterij is opgeladen tussen de 25% - 50%
    3 keer knipperen = batterij is opgeladen tussen de 50% - 75%
    4 keer knipperen = batterij is opgeladen tussen 75% - 100% 
    Het lampje blijft branden als de batterij volledig is opgeladen.

  • Mijn earbuds gaan niet aan, wat moet ik doen?
    Als jouw JubiAudio Wireless Earbuds niet aangaan dan kan je twee dingen doen. Als je niet zeker weet of ze zijn opgeladen, kan je ze opladen. Als je zeker weet dat ze zijn opgeladen dan kan je de earbuds aanzetten door drie seconden de touch knop ingedrukt te houden op beide earbuds.
  • Hoe weet ik zeker of de earbuds passen? 
    Wij leveren alle producten met verschillende maten eartips. 

  • Wat is de levertijd van de producten?
    1 - 2 werkdagen.
  • Kan ik een kortingscode krijgen?
    Op de homepage staat altijd wanneer er kortingsacties zijn. Als er niets staat op de homepage kan je altijd vragen om een kortingscode. In sommige situaties kan je een code ontvangen. 
  • Kan ik twee kortingscodes invoeren?
    Dit kan helaas niet.

Voor meer informatie over onder andere jouw garantie, verwijs ik je naar de algemene voorwaarden. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing bij elke bestelling.